بهترین رژیم لاغری سریع
نوشته شده توسط : شکری

به دلیل سبک زندگی مدرن و تنوع مواد غذایی که وجود دارد، بسیاری از افراد با چاقی و اضافه وزن روبرو هستند. خوشبختانه برای برطرف کردن چاقی و اضافه وزن اکنون روش های زیادی وجود دارد و افراد می توانند با کمک آن ها وزن خود را کاهش دهند. با این حال ممکن است برخی به دنبال رژیم لاغری سریع باشند تا بتوانند زودتر به تناسب اندام دست یابند. در این نوشتار توضیحاتی درباره رژیم لاغری ارائه کرده ایم و همچنین بهترین رژیم لاغری سریع دنیا از نگاه برخی متخصصان را نیز مورد ارزیابی قرار داده ایم.

رژیم نظامی سه روزه چیست؟

رژیم نظامی سه روزه یک رژیم کم کالری است که در کوتاه‌مدت شما را به وزن دلخواه می‌رساند. در این رژیم لاغری ادعا می‌شود که می‌توان تنها در یک هفته ۴.۵ کیلوگرم کم کرد. در رژیم غذایی نظامی باید ۳ روز کالری دریافتی محدود شود و در ۴ روز هفته می‌توان برنامه غذایی آزاد داشت. افرادی که از این رژیم استفاده می‌کنند، می‌توانند تا یک ماه یا تا زمانی که به وزن مدنظرشان برسند، این رژیم را تکرار کنند.

این نوع رژیم غذایی، نوعی رژیم فستینگ یا روزه داری متناوب محسوب می‌شود. در رژیم‌های غذایی متناوب دوره‌های کاهش کالری و دوره‌های تغذیه نامحدود جابه‌جا می‌شوند.

در سه روز اول رژیم باید کالری دریافتی به ترتیب ۱۴۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۱۰۰ کالری باشد. در این سه روز میان وعده حذف می‌شود و شما باید فقط وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را بخورید.

رژیم مدیترانه‌ای چیست؟

رژیم مدیترانه‌ای یک الگوی تغذیه است که مردمی که در اطراف دریای مدیترانه زندگی می‌کنند به طور طبیعی آن را انتخاب کرده‌اند. این یک رژیم غذایی است که به سالم بودن شهرت دارد. نانسی کوهن (Nancy L. Cohen, PhD, RD)، استاد تغذیه در دانشگاه ماساچوست در آمهرست می‌گوید: «این رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبرزیجات، غلات، غذاهای دریایی، آجیل و حبوبات و روغن زیتون است.» در رژیم مدیترانه‌ای، شما گوشت قرمز، غذاهای شیرین و لبنیات (البته بجز مقدار کمی ماست و پنیر) را محدود کرده و یا حذف می‌کنید.

هیچ روش ثابتی برای استفاده‌ی صحیح از این رژیم غذایی وجود ندارد؛ زیرا کشورهای بسیاری در اطراف دریای مدیترانه وجود داشته و افراد مناطق مختلف، غذاهای متفاوتی می‌خورند.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: